- افراسیابی، عبدالرسول(1396). تحلیل و بررسی چالشهای بازارچههای مرزی در ایران(مطالعه موردی بازارچههای مرزی استان بوشهر). فصلنامه علمی- پژوهشی نگرشای نو در جغرافیای انسانی. سال دهم. شماره اول. ص 333-353.
- بصیر، لیلا ؛ رحیمنیا، فریبرز و پورسلیمی، مجتبی(1395). تاثیرنوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی(مورد مطالعه: هتلهای 5 ستاره شهر مشهد). فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین. سال ششم. شماره 2. صص19-36
- پیشبهار، اسماعیل، پرچم، رقیه و یادآور، حسین(1394). تاثیرپذیری انواع مختلف گردشگری از یکدیگر در منطقه آزاد ارس: کاربرد رهیافت مدلسازی معادلات ساختاری. نشریه علمی- پژوهشی جغرافیا و برنامهریزی. سال 21. شماره 69. صص 93-110.
- چسبرو، هنری(1391). نوآوری باز: پارادایم نوین آفرینش و تجاریسازی فناوری. (کامران باقری و مرضیه شاوردی، مترجمان). تهران: انتشارات رسا.
- زیویار، فرزاد؛ ضیائی، محمدصادق و نرگسیان، جواد(1391). بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال. مجله تحقیقات بازاریابی نوین. شماره 3. دوره 2. ص 173 -186.
- سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران(1397). گزارش امار تردد مسافرین ورودی و خروجی.
- ونوس، داور و صفاهیان، میترا1384). روشهای کاربردی بازاریابی خدمات بانکی برای بانکهای ایرانی. تهران: نگاه دانش
- Chan Kim, W., & Mauborgne, R. (2004). Value innovation: The strategic logic of high growth. Harvard business review, 82(7-8), 172-180.
- Cronin Jr, J. J., Brady, M. K., & Hult, G. T. M. (2000). Assessing the effects of quality, value, and customer satisfaction on consumer behavioral intentions in service environments. Journal of retailing, 76(2), 193-218.
- Danjum, I., & Rasli, A. (2012). Imperatives of service innovation and service quality for customer satisfaction: Perspective on higher education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 40, 347-352.
- Fonseca, J. R. (2009). Customer satisfaction study via a latent segment model. Journal of Retailing and Consumer Services, 16(5), 352-359.
- Hill, N., & Alexander, J. (2017). The handbook of customer satisfaction and loyalty measurement. Routledge.
- Hjalager, A. M. (2010). A review of innovation research in tourism. Tourism management, 31(1), 1-12.
- Inauen, M., & Schenker-Wicki, A. (2011). The impact of outside-in open innovation on innovation performance. European Journal of Innovation Management, 14(4), 496-520.
- Inntie,(2012). The annual report of the Chinese budget hotel in 2012.http://www.inn.net.cn,203-209.
- Jani, D., & Han, H. (2014). Personality, satisfaction, image, ambience, and loyalty: Testing their relationships in the hotel industry. International Journal of Hospitality Management, 37, 11-20.
- Lee, B. C. (2012). The determinants of consumer attitude toward service innovation–the evidence of ETC system in Taiwan. Journal of Services Marketing, 26(1), 9-19.
- Salegna, G. J., & Goodwin, S. A. (2005). Consumer loyalty to service providers: an integrated conceptual model. Journal of Consumer Satisfaction, dissatisfaction and complaining behavior, 18, 51.
- Subramanian, N., Gunasekaran, A., & Gao, Y. (2016). Innovative service satisfaction and customer promotion behaviour in the Chinese budget hotel: an empirical study. International Journal of Production Economics, 171, 201-210.
- Tseng, M. L., Lin, Y. H., Lim, M. K., & Teehankee, B. L. (2015). Using a hybrid method to evaluate service innovation in the hotel industry. Applied Soft Computing, 28, 411-421.
- van Riel, A. C., Victorino, L., Verma, R., Plaschka, G., & Dev, C. (2005). Service innovation and customer choices in the hospitality industry. Managing Service Quality: An International Journal.
- Wu, C. H. J., Liao, H. C., Hung, K. P., & Ho, Y. H. (2012). Service guarantees in the hotel industry: Their effects on consumer risk and service quality perceptions. International Journal of Hospitality Management, 31(3), 757-763.
- Yeh, Y. P. (2015). Corporate social responsibility and service innovation on customer loyalty: An empirical investigation in wealth management services. International Journal of Bank Marketing, 33(6), 823-839.